Впровадження електронної освітньої система mobiSchool
З метою впровадження інтерактивного середовища управління організацією навчання та підвищення якості освіти; створення інформаційно-комунікаційного електронного середовища; створення комунікаційного інструментарію для всіх учасників навчально-виховного процесу; впровадження сучасних педагогічних технологій, моделей та технологій дистанційної освіти; захисту дітей та молоді від негативних інформаційних впливів, створення для їхнього спілкування безпечного середовища, яке виконує освітньо - виховну функцію , в закладі було впроваджено електронний освітній ресурс mobiSchool.
Створенням належних умов для впровадження навчального модуля «Електронне освітнє середовище» займалась творча групу вчителів , що розробила контент для електронного навчального модуля, було організоване навчання педагогів з курсу «Технології та навички роботи на платформі «e Schools.info», організаційно-методичний супровід та інформаційний контент для батьків.
Ресурс охоплює педагогічний колектив, 27 класів школи, в яких навчається 611 учнів денної форми освіти та їх батьків
Під час використання електронного освітнього ресурсу було проведено аналітичне дослідження, головними цілями якого було: виявити вплив електронного освітнього середовища на якість навчально-виховного процесу у закладі; проаналізувати наслідки використання у навчальному процесі інноваційних інформаційно-комунікаційних технологій, включаючи технології дистанційної освіти.
Під час дослідження вивчалася ефективність комунікативного інструментарію, механізми взаємодії у навчально-виховному процесі та в системі управління освітою засобами педагогічних інновацій та інформаційно-комунікаційних технологій освітнього порталу ««e Schools.info»; найбільш перспективні та ефективні форми залучення батьків до участі у навчально-виховному процесі та у комунікативних моделях, спрямованих та покращення взаємодії школи та сім’ї, форми батьківського контролю за навчально-виховним процесом.
Аналіз відповідей респондентів-вчителів на запитання «Чи я спостерігаю позитивні зміни у поведінці учнів?» свідчить про такий розподіл думок:
52% - повністю згоден;
30% - згоден;
15% - не маю певної думки;
3% - не згоден.
Таким чином, дослідження показало, що переважна більшість респондентів помітила позитивні зміни у поведінці учнів у процесі використання функціоналу освітнього порталу.
Відповідаючи на запитання «Чи покращилась завдяки користуванню ресурсом мотивація учнів до навчання?», 95% респондентів (були опитані всі групи користувачів: учителі, батькі, учні) відповіли стверджувально, що вказує на позитивний ефект від використання функціоналу порталу:
Позитивні результати використання електронного освітнього ресурсу підтвердило також анкетування батьків. Вони підтвердили, що діти стали більш виваженими та відкритими у спілкуванні, що позитивно впливає не лише на моральне, а й на фізичне здоров’я учнів:
8% - повністю згоден,76% - згоден,10% - не маю певної думки,6% - не згоден.
Також батьками були підкреслені такі переваги використання освітнього порталу у навчально-виховному процесі:
-
безпека дітей в Інтернеті та захист від небажаного контенту;
-
спрямування інтересів дітей у позашкільний час в освітнє русло, надання широких можливостей не лише для навчання, а й для різностороннього спілкування;
-
надання можливостей оперативної комунікації з викладачами та вихователями, демократизація відносин між навчальним закладом та батьками, що підвищує довіру до учителів та школи;
-
впровадження принципу гуманізації взаємин педагогів і батьків, що спрямовує класного керівника, учителя на дії і заходи, які зміцнюють і підвищують авторитет батьків.
Інклюзія в дії