ЛАТИШ
АНТОНІНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Рік народження: 28.10.1955
Освіта: Харківський університет
Посада: учитель української мови та літератури
Педагогічний стаж: 33 р.
Категорія: вища категорія
Курсова підготовка: 2012 р.
Рік атестації: 2014 р.
Звання:
Проблема, над якою Нетрадиційні форми
працює вчитель: проведення уроків української
мови і л-ри.
АКСЬОНЕНКО
ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА
Рік народження: 13.06.1967 р.
Освіта: Красноармійське педучилище,ДонНУ
Посада: заст.. директора з НВР, учитель української мови та літератури
Педагогічний стаж: 28 р.
Категорія: вища
Курсова підготовка: 2012 р.
Рік атестації: 2010 р.
Звання:
Проблема, над якою Інтерактивні технології
працює вчитель: навчання на уроках укр. мови
БОНДАРЕНКО
ОЛЬГА ЙОСИПІВНА
Рік народження: 22.09.1958 р.
Освіта: Одеський університет
Посада: учитель української мови та літератури
Педагогічний стаж: 34 р.
Категорія: вища категорія
Курсова підготовка: 2012 р.
Рік атестації: 2013 р.
Звання: старший учитель
Проблема, над якою
працює вчитель: Інтерактивні технології
навчання на уроках укр. словесності
КРУГЛІКОВА
НАТАЛЯ АНАТОЛІЇВНА
Рік народження: 23.01.1971 р.
Освіта: Слов’янський педінститут
Посада: заст. дир., учитель української мови та літератури
Педагогічний стаж: 21 р.
Категорія: І категорія
Курсова підготовка: 2011 р.
Рік атестації: 2010 р.
Звання:
Проблема, над якою
працює вчитель: Використання ІКТ на уроках
української мови та літератури
БОГДАНЕЦЬ
НІНА ІВАНІВНА
Рік народження: 01.04.1958 р.
Освіта: Рівненський педінститут
Посада: учитель української мови та літератури
Педагогічний стаж: 35 р.
Категорія: Вища
Курсова підготовка: 2014 р.
Рік атестації: 2014 р.
Звання: учитель-методист
Проблема, над якою
працює вчитель: Формування мовленнєвої
компетентності
ДМИТРІЄВА
ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА
Рік народження: 22.02.1977р.
Освіта: ДонНУ філологічний ф/к, 2003р.
Посада: учитель української мови та літератури
Педагогічний стаж: 20 р.
Категорія: І категорія
Курсова підготовка: 2012 р.
Рік атестації: 2011 р.
Звання:
Проблема, над якою
працює вчитель: Організація інтерактивного
навчання в умовах профільної
школи
ЗАВДАННЯ
-
Спрямувати роботу на розвиток в учнів комунікативної культури
-
Реалізувати завдання, що випливають з виконання Закону про загальну середню освіту та Державного стандарту базової та повної середньої освіти.
-
Посилити роботу з підготовки учнів до ДПА та ЗНО
-
Забезпечити засвоєння учнями орфографічних та граматичних норм української літературної мови.
-
Працювати над подоланням негативного впливу медіаоточення на формування ціннісних орієнтирів учнів.
-
Систематично знайомитися та впроваджувати в практику сучасні освітні технології та інновації.
-
Активізувати позакласну роботу з навчальних предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
-
Проводити індивідуальну роботу з обдарованими учнями.
Проблемні теми:
підвищення рівня знань, умінь і навичок учнів на основі індивідуалізації та диференціації навчального процесу на уроках мови і літератури.
Основні напрямки роботи:
пошук оптимальних шляхів підвищення ефективності уроку;
участь у методичних заходах (семінарах, тренінгах тощо) школи, району, міста;
вивчення та впровадження в практику роботи елементів передового педагогічного досвіду;
покращення роботи з обдарованими дітьми ;
проведення предметних тижнів;
вивчення педагогічної спадщини видатних педагогів минулого і сучасного;
поповнення кабінетів посібниками, тематичними розробками.