Табір "ПЕРЛИНКА"  здійснював свою діяльність в одну зміну протягом 15 днів, з 27.05.19р. по 114.06.19р. з дворазовим харчуванням. В таборі відпочивало    81 учень.

 

Уся виховна робота табору була спрямована на те, щоб допомогти дітям розкрити свої творчі здібності, порозумітися між собою, пізнати один одного краще. Свою роботу колектив табору спрямовував на оздоровлення дітей, як фізичне, так і моральне. Адже дитина – це скринька з фантазією, талантом, упевненістю в собі, її просто потрібно вчасно відкрити.

  • напрямками роботи табору були: оздоровлення, загартування, виховання і розвиток дітей. Цьому сприяли:

– ефективне використання природних ресурсів (сонячні та повітряні ванни, фізичні вправи на свіжому повітрі);

– збалансоване харчування (наявність у раціоні свіжих овочів, фруктів та соків);

– чітке дотримання санітарно-гігієнічних норм відпочинку дітей, формування навичок особистої гігієни;

– належна організація фізкультурно-оздоровчої роботи (спортивні змагання, рухливі ігри, походи, формування навичок безпечної поведінки);

– дотримання режиму дня;

– різноманітні виховні заходи.

Творчий колектив вихователів працював заздалегідь складеним планом роботи табору, в якому кожен день мав тематичну назву, що дало змогу ефективно спланувати виховну роботу за напрямками діяльності:

Фізичний розвиток: зарядка, змагання, пішохідні екскурсії, рухливі ігри.

Пізнавальний розвиток: відкриття розмаїття і краси оточуючого світу, вчитися бути відповідальним.

Естетичний розвиток: через музику, книгу, живопис, зустріч з прекрасним.

Творчий розвиток: участь та виступ у міському концерті до міжнародного Дня захисту дітей., участь у змаганнях, конкурсах, запланованих заходах.

– Екологічний розвиток: дбайливе ставлення до природи та піклування про неї.

Всі дні в таборі були насичені, вихователі провели виховні заходи:

Програма табору включала в себе не тільки виховні заходи, бесіди з БЖ, також протягом всієї табірної зміни для зміцнення здоров’я дітей проводилися спортивні заходи: ігри з використанням м’яча, скакалки, обручів, стрибки в довжину та висоту. Кожного дня вчителі з фізкультури проводили з дітьми зарядку . Учні багато часу перебували на свіжому повітрі, більшість ігор і спортивних занять проводилося на вулиці, мали можливість відпочити і зміцнити своє здоров’я.

Майже кожного дня з вихованцями табору проводилися різні тематичні конкурси, до яких діти завзято готувалися. Жодна перемога – чи то колективна, чи то особиста – не була залишена без уваги. Діти здійснили цікаві і пізнавальні екскурсії. Розмовляли та грали в ігри , співали пісень англійською мовою, та з задоволенням одержали перші ази німецької. Переглянули повчаючі дитячі казки, фільми та мультфільми.

Змістовному і цікавому життю в пришкільному таборі став результат чіткої, обдуманої роботи колективу вчителів, які вважають, що пришкільний табір – це місце, у якому проходить робота з організації змістовного дозвілля та виховання свідомих громадян незалежної України.

Особлива увага приділялась фізично-оздоровчому, національно-патріотичному вихованню, повазі до народних звичаїв і традицій. Кожен день у таборі був насичений новими подіями, враженнями, почуттями. За час табірної зміни діти потоваришували, краще пізнали один одного, навчилися працювати у колективі, дізналися багато цікавого, розкрили свої таланти та вподобання, усвідомили важливість здорового способу життя, піклування про здоров’я змалечку.

Режим дня відповідав потребам дитини, було гармонійно поєднано відпочинок та розваги, хвилини релаксації та активних дій. Діти отримали безліч неймовірних вражень та яскравих емоцій, які будуть супроводжувати їх все літо.